Korduvad küsimused
Sisseehitatud LED valgustid ei vaja sageli midagi lisaks, kuid paljudele valgustitele on vajalik juurde osta ka valgusallikad ning mitmed tehnilised valgustid vajavad lisaks seadmeid, seetõttu on kasulik jälgida lisaseadmete soovitusi, mida süsteem valitud valgustile pakub.
Kui sul on küsimusi valgusti omaduste või mõne tehnilise valgusti sobivuse kohta, siis võta meiega julgelt ühendust.
Telefon: +372 5184 133
Email: [email protected]
Kui oled välja valinud sobiva valgusti, siis lisa see ostukorvi. Kui tootel on variatsioonid suuruse, värvi või tehniliste näitajate erinevustega, siis ole tähelepanelik, et oled teinud vastavast rippmenüüst õige valiku. Kui oled toote ostukorvi lisanud, siis vaata üle ka vajalikud lisad, mida süsteem toote juurde soovitab. Kui oled ostukorviga valmis, siis saad asuma tellimust vormistama.
Kui oled sobivad tooted leidnud, siis vormista tellimus.
Tellimuse vormistamisel täida kindlasti tärniga tähistatud väljad. Vajame sinu kontaktandmeid, et vajadusel täpsustada tarneaadressi, anda märku, kui tellimus on sinu poole teel või teavitada, kui tarneaeg mingil põhjusel pikeneb.
Sul on võimalik tooteid osta külastajana või registeeritud kasutajana.
Sul on võimalik tooteid osta külastajana või registeeritud kasutajana. Kui sul on lähiajal vajadus veel valgusteid osta, siis on mugavam kasutada sisselogimise võimalust, kus tellija ja tarne info on juba eeltäidetud.
Tellimuse eest tasumiseks võib kasutada erinevaid makseviise. Vali krediit- või deebetkaart ja sind suunatakse makseväravasse, kus saad valida vastava pangalingi ning teostada makse. Krediitkaardi või deebekaardiga tasumiseks tuleb sisestada oma kaardi andmed.
Kui sul on küsimusi või vajad abi, siis võta meiega julgelt ühendust.
Tellimuse eest on võimalik tasuda ka arve alusel, näiteks kui soovid ülekande teha otse enda pangas. Selleks märgi linnuke väljale PANGAÜLEKANNE.
Telefon: +372 5184 133
Email: [email protected]
Inbanki järelmaks võimaldab sul muuta suur ühekordne väljaminek igakuiseks väikeseks kuluks ning tasuda toodete ja teenuste eest osade kaupa. Võta maksmiseks rohkem aega ning jaga ostusumma kuni 6 aasta peale. Esimene makse alles kuu aja pärast.
Vaata lähemalt: Järelmaks
Ostu vormistamisel on sul võimalik valida kauba kättesaamiseks eelistatud transpordiviis. Transpordi hind sõltub tellitud kauba mõõtmetest ja kaalust.
Tellitud valgustid on võimalik ka kätte saada meie esindusest Pärnu mnt 146 Tallinnas. Vaata lahtiolekuaegu siit.
Tarne aeg sõltub valitud valgustist ja võib varieeruda kolmest päevast kuni kolme nädalani. Iga valgusti juures on märgitud ligikaudne tarneaeg, kuid tellimus võib sinuni jõuda ka mõnevõrra varem või hiljem. Anname omalt poolt kõik, et valitud valgustid jõuaksid võimalikult kiiresti sinuni.
Kui tellimus ei ole sinuni jõudnud selles ajavahemikus, mis oli märgitud tellitud toodete juures, siis võta meiega kindlasti ühendust, et me saaksime välja selgitada, miks tellimus viibib. Vajadusel oleme hea meelega valmis pakkuma asendustoodet või leidma mingi muu kompromissi. Kui selgub, et tellitud valgusti pole enam saadaval või on tarne käigus kaduma läinud, siis kanname tellimuse summa tagasi.
Telefon: +372 5184 133
Email: [email protected]
Kui soovite jälgida oma saadetise liikumist, siis seda on võimalik teha peale seda, kui oleme tellitud kauba oma laost välja saatnud. Selleks küsige läbi vestlusakna meie tiimi käest saadetise jälgmisnumber.
[;et]Kui soovid enda tarneaadressi muuta peale tellimuse vormistamist, siis saada meile e-mail [email protected], märgi kirjas kindlasti enda nimi, telefoni number, tellimuse number ning aadress, kuhu soovid tellimuse saada.
Kui soovid kaubale ise järele tulla, siis vali tarnevalikutes vastav valik.
Tellitud valgustid on võimalik ka kätte saada meie esindusest Pärnu mnt 146 Tallinnas. Vaata lahtiolekuaegu siit.
Kui saadetis tuleb sinuni kulleriga, siis varu mõned hetked aega, et see kulleri juuresolekul üle vaadata. Kui toode on saanud mingil põhjusel transpordi käigus kannatada saanud, siis fikseeri see kulleri juuresolekul (pildista või filmi) ning saada vastav info meile aadressile [email protected].
Kui tellisid saadetise pakiautomaati, siis toimi samal moel. Mida kiiremini teavitad meid kahjustatud saadetisest, seda lihtsam on meil võimalik asjaolusid selgitada ja probleemile sobivat lahendust pakkuda (asendada toode, vormistada saadetise tagastamine vms).
Hilisemaid pretensioone toote väliste defektide osas on meil väga keeruline rahuldada.
Kõigile toodetele kehtib garantii 2 aastat, v.a. juhul, kui tootja ei anna pikemat garantiid – LED-id jms. Garantiitõendiks on väljastatud arve.
Kui tootel esineb viga või probleem garantiiperioodil, siis võta meiega viivitamatult ühendust. Võimalik, et tekkinud probleemi saab õige hoolduse või vajaliku varuosa asendamisega parandada.
Telefon: +372 5184 133
Email: [email protected]
Kui said vale või kahjustatud toote, siis anna meile sellest viivitamatult teada ja me teeme kõik endast oleneva, et saaksid soovitud toote võimalikult kiiresti kätte.
Kahjustatud toote puhul palun pildista toote probleemi ning lisa ka väike kirjeldus ja saada meile e-posti aadressil [email protected]
Kui toode teile mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalik see tagastada 30 päeva jooksul peale toote kättesaamist.
Kui toode Teile mingil põhjusel ei sobi, on Teil võimalus see tagasi saata 30 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Valgusti peab olema kahjustamata, originaalpakendis ja müügikõlbulik.
Kauba tagastamiseks palume täita “Tagastamise avaldus”.
Tagastame kauba eest raha täies mahus 14 päeva jooksul peale seda, kui oleme valgustid oma laos vastu võtnud. Tagastamisele ei kuulu kauba saatmisega seonduvad kulud.
Kõigi küsimuste korral pöörduge meie infotelefonile: 51 84133 (09:00-17:00) või meiliaadressile: [email protected]
Kui soovid enda valgustile teha pisemaid muudatusi, siis oleme hea meelega valmis seda tegema: näiteks rippvalgustite puhul kohendama selle kõrgust laest, lisama seinavalgustitele lüliti jne.
Võta meiega julgelt ühendust anna enda soovist teada ning me omalt poolt teeme kõik selleks, et saaksid ideaalse valgusti.
Juhul, kui valgustil tekivad probleemid peale garantiiaja lõppu, siis oleme valmis oma töökojas teostama valgustite hooldust või remonti. Selleks võtke ühendust meie tiimiga, et saaksime iga konkreetse juhtumi lahendamiseks pakkuda parima meiepoolse võimaluse.
Küsi pakkumist
Kirjuta meile
Unique and timeless Unique and timeless
design design
Külasta meid
Tallinna esinduses